Posted by: latihanbkp | March 19, 2008

Ada Isu, boleh saya bantu ?

Warga JPA di pelawa untuk berkongsi isu / masalah yang dihadapi di JPA melalui blog ini atau boleh menghubungi e-mel saya : afendi@jpa.gov.my. atau semasa tuan/puan menghadiri kursus. Insyallah sebagai wakil MBJ-BKP saya akan membawa suara/hasrat tuan/puan ke pengetahuan pihak yang berkenaan melalui saluran MBJ. Maklumat wakil MBJ JPA adalah seperti di Lampiran.- senarai-emel-ahli-mbj-2008-2009.doc

Mohd Afendi Ya @ Zakaria (Wakil MBJ – BKP 2008 – 2009)


Responses

  1. Assalamualaikum En Mohd Afendi,

    Saya adalah dari lantikan baru,jawatan Pen.Peg. Teknologi Maklumat Gred F29, mula bertugas 27 mac 2008 di AADK,IOI resort Putrajaya, KKDN.

    Saya ingin bertanyakan mengenai, apakah kursus yang perlu saya hadiri sebagai lantikan baru yang pertama kali bekerja dalam kerajaan.. dan bagaimana prosedurnya yang perlu sy ikuti…

    Thank you in advances

  2. Mohon maaf kerana lambat beri maklum balas. Untuk mendapatkan maklumat berkenaan, di pohon agar puan dpt hubungi pegawai JPA Berikut :

    Encik Mohd Rozaidi bin Mohd Noor – PT(K)PG8
    Tel : 03-88854314
    e-Mel : rozaidi.nor@jpa.gov.my


Leave a Reply

Categories

