Posted by: latihanbkp | August 26, 2008

Kecemerlangan Penyampaian Perkhidmatan

Selaras dengan penekanan Teras Kedua RMK9 (melahirkan Modal Insan Berminda Kelas Pertama)  dan Teras Kelima RMK9 (meningkatkan penyampaian perkhidmatan)  Kursus Kecemerlangan Penyampaian Perkhidmatan diadakan pada 25 – 28 Ogos 2008 di Hotel Pearl International, Kuala Lumpur. Seramai 37 orang pegawai JPA dari Kumpulan sokongan telah terlibat sebagai peserta. Kursus dikendalikan oleh konsultan yang dilantik.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: