Siapa kami ?

Blog ini di bangunkan oleh Sektor Pembangunan Sumber Manusia (dahulunya dikenali sebagai Seksyen Latihan dan Kompetensi) Bahagian Khidmat Pengurusan, Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia , bagi menyediakan info berkenaan maklumat terkini program latihan yang ditawarkan dan aktiviti-aktiviti semasa berkaitan latihan UNTUK PEGAWAI JPA. Blog ini juga bertujuan memudahkan urus setia latihan di peringkat Jabatan dan Bahagian serta pegawai JPA mendapatkan maklumat tambahan berkaitan pengurusan latihan. Sebahagian link di blogrool hanya boleh dicapai oleh pegawai JPA sahaja kerana sistem tersebut disediakan secara dalaman (Local Area Network sahaja).  Sebarang komen, pendapat atau cadangan amatlah dialu-alukan demi memantapkan lagi blog ini. Buat Yang Betul !, Buat Dengan Betul ! Buat Betul-betul.

MAKLUMAN PENTING

Tiada jaminan dibuat berkenaan ketapatan atau kesempurnaan maklumat yang terkandung di dalam blog ini. Penulis dan Sektor Pembangunan Sumber Manusia, BKP secara khusus tidak bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerugian atau risiko, peribadi mahupun sebaliknya, yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi daripada apa juga kandungan daripada blog ini. Blog ini hanya menyediakan informasi secara umum dan bukan bagi tujuan rujukan rasmi.

Responses

  1. Saya dapati blog ini sangat berguna kepada semua warga BKP. Syabas saya ucapkan kepada Seksyen L.

  2. Trima kasih atas sokongan…so apa lagi bolehlah tolong-tolong promosi kat anak buah dan kawan-kawan.

  3. tak terbuka ke kepada kakitangan lantikan jpa yg bertugas di jabatan-jabatan selain JPA?

  4. Pegawai dari jabatan lain juga boleh mendapatkan maklumat, berkongsi idea, pengalaman dsb. w.b.p Kursus hanya ditawarkan secara dalaman kepada pegawai JPA sahaja.


Leave a comment